Sunday, May 5, 2013

TERIMA KASIH sbb tak NANGIS bangun PAGI

salam 1 malaysia semua... hello eberibadi... sihat semua.. harap hari ini lebih baik dr semalam kan.. semoga senantiasa dibawah lindungan dan rahmat Illahi.. In Shaa Allah amin.. 

Tak da nak story ape pun.. cume nak cerita anak mama nie bila bangun pagi tak pernah nak nangis.. cume mama je yg rasa nak nangis sbb anak mama nie buat mama gelak ada.. sedih ada.. geram tau mama..

Raisha Adlina.. 
terima kasih sayang sbb memahami dan memudahkan urusan mama tiap-tiap pagi... terima kasih banyak-banyak sebab terpaksa bangun pagi untuk ikut mama kerja.. cian kadang-kadang nak kejut.. aku nie memg susah nk kejut orang tido.. lagi-lagi kalau bukan main lena.. tapi terpaksa jugak kejut.. dia memahami sangat-sangat.. kalau mama kejut.. sekali pun tak pernah nangis.. cumanya liat sikit nak bangun.. bila dia dah sedar and dia tahu hari tue nak g kerja dia akan pura-pura tidur semula.. tapi kalau hari cuti tak perlu pun mama kejut terus bangun eh.. pandai dia tau.. yang buat mama suka bila di kejut.. dan dia pura-pura tidur.. tapi dia mesti senyum-senyum dalam tidur.. konon-konon nak tipu mama yang dia tengah tidur lah tue kan.. budak bijak nie.. geram ! 

sayu hati sebenarnya memikirkan anak-anak.... harap aku senantiasa diberi kekuatan dan tabah hadapi semua ini seorang diri.... mereka menjadi mangsa... mangsa keadaan..




No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !