Thursday, April 18, 2013

apekah semua ini?








kenapa mesti muncul saat aku dah melupakn dia.. kenapa?. 
kenapa muncul saat aku dah bina hidup baru.. kenapa.. ?
cukup2 lah lakonan kamu itu... 
tak tahu ape motip dia nieh..
kan tengah seronok-seronok dgn betina..
dengor2 citer pun nak kawin..
buat ape plak hegeh2 cari aku n anak-anak..
phuihh lah..

aku tak tahu samada ini semua benar2 belaka atau ini semua poyo...
and aku tak tahu lah samaada Allah makbulkan doa aku atau mahu uji aku lagi..

walhaulam...
yg penting teruskan berdoa untuk yg terbaik..

6 comments :

  1. sabar Ayu sabar..
    Allah menguji ketika kita hampir mencapai kekuatan. kerana apa ? kerana Dia mahu ayu terus bangkit dan bangkit.. (^_~)

    ReplyDelete
  2. Masih adalah rasa sayang Ayu pada dia? Kalau ada tidak salah kembali lagi. Cuba mencari yg jernih dari kekeruhan yg terjadi. Tapi kalau tidak abaikan saja SMS darinya jgn dilayan...

    Jaga anak-anak yg tak sihat.

    ReplyDelete
  3. nape ayatnya camtu ayu? apa tujuan dia sebenarnye?

    ReplyDelete
  4. Sabar yer ayu. Mungkin dah mula terbit kesedaran kat hati dia tu...apa yg dia buat selama ni salah. Tapi ayu kena fikir, once klo dah buat keputusan, tak boleh nak turning back balik. apa2 pon...mohonlah petunjuk pada NYA.

    ReplyDelete
  5. Allahuakhbar..baru semalam dgr cerita best dr ayu.. tiba2 muncul pulak sidia scra tiba2.. pelik....moga Allan bg petunjuk terbaik buat ayu. Amin...

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !