Wednesday, April 24, 2013

coretan dr HATI


selamat pagi.. eh.. mcm dah nk tengahari jerk.. 
ok abaikan...

entri nie bukan lah entri ape pun..
pagi tadi..
tetibe mengalir air mata bila nengok gmbar segelintir kenalan pergi umrah di FB..
bukan pagi tadi jerk... sebelum nie pun begitu.. tapi cume dipendam dlm hati saja..
tiba-tiba hati meronta-ronta nk jejak kaki ke situ..
hati ini seakan-akan rindu sgt...
walhal tak pernah jejak kaki ke situ pun..
ntah..
tak tahu nk gambarkan mcm mane..
tumpang seronok bila nengok mereka pergi..
sbb aku tahu ntah bila turn aku nk kesana..
mudah-mudahan jika dimurahkn rezki..
In Shaa Allah.. amin..

myb dlm fikiran ini terlampau sarat dan padat..
sehingga rasa nk kesana.. 
nak jumpa DIA...
nak ngadap DIA..
nak sujud depan DIA..
nak luah dekat DIA..
best nya..

srooooot srooooot sroooot...
semoga aku bertambah CEKAL.. 
serta mencuba untuk jadi yg terBAIK..

2 comments :

  1. InsyaAllah Ayu..moga suatu hari nti kita berpeluang ke sana..
    AKak pun sama, kekadang sayu bila tgk picture2 Kaabah..:(
    sama2 kita berdoa ye...:)

    ReplyDelete
  2. inshaa Allah satu hari nanti mesti ayu dapat jejak ke sana jugak...

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !