Friday, April 19, 2013

sepetang di RNR MACHAP





















 layan gambo diorang nie lagi syok dpd melayan ntah ape-ape lagi sandiwara dan lakonan tak berbayar dia tue....

ok.. mmg tipu lah lau aku nie tak sayang dia lagi kan..
if jika betul memang dia jodoh aku.. tak kemana pun..
pasti dia akan kembali dgn penyesalan dan keinsafan..
jika dia bukan jodoh aku.. aku terima Qada n Qadar Allah ni..
semua yg terjadi pasti ada HIKMAH yg tersembunyi..
gambor-gambor nie diambil masa otway nk balik muo masa aku g JB uruskan pasal rumah ritu..
sekali lagi mencabar diri
yeah.. alhamdulilah.. segala urusan dipermudahkan..
cumanya Alisha Aqeela tu je yg susah sikit..
time nak tido terpaksa dok atas riba juga sambil memandu..

cian Raisha Adlina..
memg mcm org jakun je dpt main kt playground..
mama memg jarang bawak g playground..
bukan ape.. untuk keselamatan..
mama tak leh handle sorang.. if ada pape nati mcm mane dgn adik dia plak..
tunggu adik besar sikit boleh main sama-sama... 
tgn mama ada 2 je..
kalau mama rasa selamat mama akan benarkan dia main..
mcm playground ni..
dia sorang je yg main..
tak berebut-rebut dgn org lain..
lg satu kecik je..
hehehehe..
takpelah nak.. bila dah tiba masa nati bila dah pandai berdikari..
main lah sepuas-puasnya...
okeh..

In Shaa Allah mama akan buat yg terbaik untuk kamu berdua ya..






3 comments :

  1. InsyaAllah..akak percaya Ayu boleh jadi Mama terbaik buat kedua2 puteri comel tu...
    tak pe lah, besar nti pasti depa faham segala susah payah Ayu...

    ReplyDelete
  2. salam ayu..lya bru j baca entri sblum ni..
    apa2 pon ayu buat solat ikhtikarah...
    btul la kata ayu ni... andai dia milik kt... walau selama mana, sejauh mana berpisah.pasti tuhan akan dekatkan... apa2 pon byk bsabar.. ini smua ujian.. hadir setelah k mampu bangkit semula...

    olor.. seronoknya 2 beradik ni main2 kat PG.. yela.. kalo sorang2 nak handle ssh lak..kbetulan usia ni mmg kna kawal btl2 kan... lya doakan moga smua urusan ayu bjln lncar ya.amin

    ReplyDelete
  3. geram akak tengok anak-anak ayu.
    cumel-cumel belaka mcm ayu jugak.
    kalao dekat gan akak, rasa nak jumpe n picit2 je muke dorang ni hehhe

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !