Tuesday, April 30, 2013

ini saja peninggalan yg ADA !


esok nak masuk bulan MAY dah.. 
sedih !
tahun nie tak ada lah surprise bufday lagi dr encik asben..
last2 year surprise nya yg senantiasa menjadik..
tq papa !
hanya dlm kenangan kisah CINTA kita..
akan ku abadikan kenangan kita sehingga nafasku yg terakhir..
doaku senantiasa untukmu !

ok dah.. aku mesti kena KUAT dan TABAH..
ada artikal kat FB
dia ckp..
kita kena senantiasa CEMERLANG untuk menjadi CEMERLANG
jgn pamerkan yg kita ni lemah..
sbb akan membuatkan kita lemah..
kita kena bangkit lawan segala masalah yg ada.
yeah..
aku PASTI boleh. 

go ayu..
kau HEBAT..
kau ingat orang lain boleh seTABAH ko ke..

jom layan keletah dia naik car dia tue..

actually nie lah satu2 nya peningalan yg ada kat rumah tue masa aku g JB settlekan pasal rumah ritu..
sedih tengok rumah yg byk kenangan itu KOSONG, SUNYI, SEPI

RAISHA bukan main seronok masa mula-mula dpt mainan dia nie..
tido malm letak sebelah dia ko..
cian aku nok..
nangis aku..
ritu g kerja ciap bawak..
aku turutkan aje lah permintaan dia tue..
memandangkan dia demam..
sayang anak punya pasal..
dah tak malu dah bawak mainan tue dr kete nak bawak masuk opice..
lantak org nak cakp ape.
dulik hape aku..
bukan ko bg makan kat aku anak beranak..
hahhaa..
kejam !

pe pun adik dia pun suka main.. ciap bergaduh lagi..
sebenarnya ada dua kete cm ni....
basikal pun ada..
tapi ntah lah..
bapak dia tue..
mlas nak ckp bayk..
kalau dia tahu itu keperluan anak dia..
pasti dia hantar kat kami..
dah lah tak cukup kasih syg bapak..
dgn anak pun wat donno jerk.

tak pelah nak.. mama ada.. mama senantiasa disisi u ol semua.. 
selagi mama daya upaya.. mama cube yg terbaik..

jom terjah..
suka mama nengok adik gembira..








ala.. buat muka kiut miut tue.. geram aku..













amboi.. gelak sakan ko..



ok stop !


kiut tak mama..
hahahha
asyik muka anak je interframe..
sesekali mak dia nk selit jugak..
camwhore !
 

3 comments :

  1. nak gi mana tuk adik?...auntie ena nak tumpang bole?..hehehe

    mama n ank sama sama kiut!

    ReplyDelete
  2. Moga terus diberikan kekuatan & ketabahan buat Ayu...

    Happy jer adik main dengan keta dia...hati pun senang bila tengok anak happykan..

    ReplyDelete
  3. Dua2 comel.

    Semoga ayu diberi kekuatan dan semangat yg tinggi dalam menempuh dugaan hidup.

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !